Translate

Sunday 28 April 2013

Rugămintea unui inger...


Rugămintea unui înger

Când norii negri se adună și întuneca privirea ta,
Când noaptea suferinței îți pare nesfârșită,
Când sus pe cer nu strălucește nicio stea,
Tu amintește-ți omule că sunt întotdeauna lângă tine,
Ca să îți dăruiesc lumina mea!

Când ai căzut și nu-ți mai regăsești puterea de a te ridica,
Tu nu te teme nicio clipa suflete,
Doar cheamă-mă și am sa fiu aripa ta.
Căci datoria mea cerească e să te ocrotesc, să-ți fie întotdeauna bine,
Eu doar atât te rog să-ți amintești că sunt mereu cu tine!

Când oamenii pe care îi iubeai prea mult,
După ce au luat tot ce aveai mai bun de dat,
Și apoi prea repede, cu nepăsare te-au uitat,
Tu nu te tulbura prea tare, căci eu nicicând nu te-am abandonat!
E datoria mea cerească sa te iubesc prea mult,chiar mai presus de mine,
Eu doar atât te rog, fii bun, fii om,
Și amintește-ți că sunt întotdeauna lângă tine!

Când dorul de cei dragi cu mii de lacrimi nu poți să ți-l alini,
Și singurel pe lume pășești printre străini,
Când porți în tine numai vise stinse,
Și lumea în jurul tău e plină de venin,
Când nimeni nu mai vede cum ești cu adevărat,
Tu nu mai plânge omule,
Căci nicio clipă singur nu ai fost lăsat!
E datoria mea cerească sa îți fie mereu bine,
Eu doar atât te rog, fii blând, fii tare,
Și amintește-ți că locul meu e lângă tine!

Când nesfârșite mări de bratele iubirii tale te despart,
Când cerul plânge și întunecimea în care te afli e mult prea greu de suportat,
Când oamenii în care te încredeai mai mult, la greu, cu toții te-au lăsat,
Când dragostea ce o purtai în suflet în mii de cioburi s-a împrăștiat,
Tu nu mai plânge suflete, căci eu nicicând nu te-am uitat!
E datoria mea cerească să te păzesc când răul vine,
Eu doar atât te rog, fii omenos, fii iubitor,
Și amintește-ți că sunt întotdeauna lângă tine!

Ridică-ți inima și însuflețește-ți viata omule,
Lumina cerului sălășluiește în tine,
Fii fericit, iubește totul și apoi trăiește asa cum se cuvine,
Eu doar atâta te mai rog, fii bucuros, fii încrezător,
Și amintește-ți că sunt mereu cu tine!


~~ Imagine grafica și text - EIN © 2013 ~~

...

No comments:

EIN - Eugen Ioan Neagu

Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool Bloguri, Bloggeri si Cititori